Continuen els actes organitzats per la Plataforma 'Al Penedès votem NO a la Constitució Europea'

Aquest passat diumenge va tenir lloc a Gelida una xerrada informativa sobre el posicionament del No al referèndum de constitució europea.

L’acte en qüestió va ser organitzat per l’Assemblea de Joves de Gelida i es va desnvolupar dins el marc dels actes que està duent a terme a la nostra comarca, la plataforma al Penedès votem No a la constitució europea.

La xerrada va ser presentada per un membre del col•lectiu Gelidenc, el qual va fer un breu introducció sobre les activitats que aquest grup de Joves organitza a la Vila i els motius del perquè d’organitzar un acte d’aquestes característiques.
Després va ser el membre de la campanya contra la constitució Europea i militant d’Endavant Jordi Torrents, qui va explicar detalladament els motius per votar no al referèndum del 20 de febrer.

Aprofitant l’ocasió, es van difondre altres actes similars que es realitzaran al Penedès i també a Barcelona. En aquest sentit, es va fer una crida a participar a les mobilitzacions que s’han preparat per aquest proper cap de setmana en motiu de la visita dels presidents de govern de l’Estat Espanyol, Francès i Alemanya, com també de la manifestació unitària que tindrà lloc dissabte 12 de febrer a les 17h. a la plaça universitat de Barcelona.

En acabar, algunes de les persones assistents van entrar en debat comentat part de les exposicions que s’havien fet durant la xerrada, posant sobre la taula alguns dubtes que havien sorgit perquè d’aquesta manera fossin comentats per tothom.

L’Assemblea de Joves de Gelida va donar per finalitzat l’acte, agraint l’assistència de totes les persones i comentant alguns problemes que ha tingut aquest col•lectiu alhora de realitzar la xerrada, degut a la negativa a última hora per part de la Unió del Casal Gelidenc de donar el corresponent permís perquè la xerrada es fes a l’espai jove de l’edifici del Casal.

Tot i què inicialment aquesta entitat va donar llum verda a la realització de l’acte, finalment es va tirar enrera quan els cartells ja estaven penjats i els mitjans de comunicació avisats. Per aquest motiu, es va lamentar profundament l’actitud de l’UCG per avisar només una setmana abans per buscar un nou espai on desenvolupar l’acte i fer-ne la propaganda corresponent. Indepedentment d’aquest incident, l’acte va ser valorat molt positivament per la nombrosa assistència de públic i el temes que s’hi van tractar.