Inicia la campanya pel referèndum que porta a votació el proper 20 de febrer la “Constitució Europea

La Plataforma “Al Penedès votem NO a la Constitució Europea” ha continuat amb la campanya de difusió del NO al tractat antidemocràtic

A les 00 hores d'aquesta matinada ha començat la campanya per el referèndum que es celebra el proper 20 de febrer sobre el “Tractat que estableix una constitució per europea”, anomenat també Constitució Europea. Com es habitual a Vilafranca del Penedès l'inici de campanya ha començat a la Rambla Sant Francesc, però a diferencia d'altres conteses electorals només ha estat la les forces polítiques partidàries del NO (la CUP, ERC i ICV) els que han sortit a col•locar pasquins propagandístics. El PSC i CIU, partidaris del SI, ni tan sols han s'han dignat a iniciar la campanya. El PP també a aparegut per la Rambla preocupats per si venia a la premsa comarcal a cobrir l'inici de campanya, cosa que la premsa no ha fet.

Membres de la plataforma “Al Penedès votem NO a la Constitució europea”, plataforma adherida a la Campanya dels Països Catalans contra la Constitució Europea, campanya que compta amb el suport de la CUP, han sortit a encartellar un cop mes com porten fent des de fa una setmana, ha mes de haver organitza't un seguit d'actes i xerrades per explicar els continguts del tractat, per tota la comarca del Penedès.