La Carrau i Abbey Road, grups estel•lars per animar el Ball dels Raimons al Casal

El ball, que tindrà lloc el divendres, dia 14, retorna a Vilafrnca després de dos anys d’haver-se celebrat a la pista poliesportiva dels Monjos.

L’Associació de Raimons ha apostat per dos grups prou coneguts -La Carrau i Abbey Road- per animar el 17è Ball dels Raimons que tindrà lloc divendres, dia 14, al saló-teatre del Casal.

En aquest retorn a una sala de concerts vilafranquina, l’Associació de Raimons ha decidit tirar la casa per la finestra i portar no un sinó dos grups per animar el Ball de Raimons, un dels moments centrals de les Festes d’hivern vilafranquines. Es tracta, a més, de dos grups que en les seves visites al Penedès han evidenciat la seva capacitat per connectar amb el públic.

Així, La Carrau és una formació jove que ja fa un parell d’any que ha entrat amb força en el panorama musical català, gràcies, sobretot, a una proposta musical basada en un repertori d’arrel tradicional amb arranjaments actuals, així com una fusió de ritmes de l’àmbit cultural català, mediterrani i anglosaxó. Aquesta síntesi entre elements tradicionals i moderns queda ben reflectida amb la instrumentació del grup. La gent de La Carrau compartirà escenari amb el grup Abbey Road, un quartet que està considerat com la millor formació de tot l’Estat espanyol que millor versiona les cançons dels Beatles com han demostrat en les diverses ocasions que han actuat al Penedès.

Així, doncs, dos grups prou potents per celebrar que el Ball dels Raimons torna a Vilafranca i en un local cèntric que, a més, garanteix plenament les condicions acústiques i ambientals dels assistents.