La “Comissió 23 d'abril” organitza un gran concert al Palau Sant Jordi en defensa de la cultura en c

Lluís Llach i Feliu Ventura, Dept, Quimi Portet, Lax'n'Busto, Obrint Pas, Mesclat i La Carrau actuaran en el concert.

A la Diada de Sant Jordi es farà una gran concert al Palau Sant Jordi de Barcelona, organitzat per la Comissió 23 d'abril. El concert, amb el lema 'Vine al Sant Jordi! Per la cultura en català!', aplegarà a l'escenari set dels grups més representatius del panorama de la música en català: Lluís Llach, Dept, Feliu Ventura, Quimi Portet, Lax'n'Busto, Obrint Pas, Mesclat i La Carrau.

La idea d'aquest concert neix de la demanda d'unes quantes entitats del país perquè la música feta en català rebi més atenció i més ajuts, atès que és una opció plenament vigent i de qualitat. I es farà en el mateix indret que fa catorze anys es va esdevenir un dels primers grans concerts de la nova generació de grups de rock en català, amb Sau, Sangtraït, Sopa de Cabra i Els Pets. Ara, només el bateria d'Els Pets, Joan Reig, repetirà a l'escenari del Sant Jordi. La Comissió 23 d'abril està formada per la Plataforma per la Llengua, Òmnium Cultural, la CAL i Acció Cultural del País Valencià.

Aquesta setmana s'han posat a la venda gairebé 20.000 entrades, a un preu de 13,99 euros, i es poden comprar al Servicaixa de La Caixa (o bé a través d'internet o bé a través dels terminals dels caixers automàtics). Si es compren el dia del concert costarà 14,50 euros.