La coordinadora de les Festes de Sant Raimon 2006 es posarà en marxa el setembre

Ton Carbó, David Díaz, Roger Guasch, Pere Méndez, Sílvia Moreno i Oriol Pareta van explicar que aposten per unes festes populars i participatives.

Ton Carbó, David Díaz, Roger Guasch, Pere Méndez, Sílvia Moreno i Oriol Pareta es van presentar dimarts als mitjans de comunicació com a integrants de la coordinadora de les Festes de Sant Raimon del 2006 i van anunciar la seva intenció d’iniciar les reunions per anar donant forma a les festes d’hivern a partir del mes de setembre, un cop finalitzada la festa major. Entretant, el sextet va expressar la seva aposta per unes festes que fossin populars i participatives.

Després d’haver-se celebrat una reunió, on eren convocades totes les entitats de la ciutat i a la qual només n’hi van assistir una desena, no va sortir cap persona disposada a formar part de la coordinadora de les Festes de Sant Raimon 2006. Així les coses, i d’acord amb el protocol que regula l’organització d’aquestes festes, van ser els components de la coordinadora anterior els encarregats de buscar l’equip que els havia de fer el relleu.

Finalment, aquest relleu es va concretar en les persones de Ton Carbó, de 22 anys i membre dels Falcons de Vilafranca; David Díaz, de 29 i component del Ball dels Capgrossos; Roger Guasch, de 26, militant d’Endavant, membre de la CUP, soci de l’Ateneu X i vinculat al Ball d’en Serrallonga; Pere Méndez, de 29 anys; Sílvia Moreno, de 37, i Oriol Pareta, de 24 anys, exmonitor del MIV i membre del Ball de Capgrossos i dels Castellers de Vilafranca.

A partir del 15 de setembre, la flamant coordinadora es reunirà, tots els dijous, a l’Escorxador. En aquest sentit, els seus components fan una crida a les entitats perquè els facin arribar les seves propostes i suggerències. Així mateix, la coordinadora disposa d’un pressupost de 12 mil euros aportats per l’Ajuntament per a l’organització d’actes.

www.el3devuit.com