La CUP decideix concórrer a les eleccions del Parlament de Catalunya

En una Assemblea Nacional celebrada a Molins de Rei, la militància de l’organització ratifica la decisió de presentar una candidatura el proper 25N

La CUP ha decidit que concorrerà a les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 25 de novembre. En una Assemblea Nacional celebrada a Molins de Rei, la militància de l’organització ha culminat, d’aquesta manera, un procés assembleari que ha mobilitzat durant les darreres setmanes més d’un miler de persones arreu dels Països Catalans.

A l’assemblea, en què han participat prop de 700 persones, s’han aprovat els principals eixos que conformaran el programa electoral, així com els principis d’acció política que guiarien l’acció institucional de la CUP en cas d’obtenir representació parlamentària. La trobada també ha servit per debatre les llistes electorals per a la quatre circumscripcions, que encapçalaran David Fernàndez (Barcelona), Antonieta Jarne (Lleida), Jordi Martí (Tarragona) i Lluc Salellas (Girona).

El nom de la candidatura que la CUP presentarà a les eleccions serà Candidatura d’Unitat Popular – Alternativa d’Esquerres, una fórmula amb què la formació pretén sumar esforços amb col•lectius polítics i moviments populars que comparteixin els eixos programàtics i les principals propostes polítiques de la CUP.