La CUP dóna suport a la Marxa Unitària pels Drets Socials al Penedès i anima a la població a participar-hi.

Des de la CUP volem manifestar el nostre suport a la Marxa Unitària pels Drets Socials al Penedès que tindrà lloc el proper diumenge, 27 d’octubre, entre l’Arboç i Vilafranca. Considerem que la lluita que estan duent a terme diferents organitzacions, entitats i moviments socials i que es visualitzarà el proper diumenge a la Marxa necessita el reconeixement i el suport de la població.

Entenem que les lluites i mobilitzacions al carrer són una eina tan necessària com imprescindible per assolir canvis significatius en el sistema econòmic i polític, per caminar cap a una democràcia més participativa i més real. El carrer, com a instrument de transformació de les relacions entre la ciutadania i les institucions, dóna un nou i millor significat al concepte de democràcia.

Per tots aquests motius des de la CUP ens hem adherit a la Marxa i hi participarem activament per donar veu a les lluites i reivindicacions dels col·lectius del territori.

La CUP, finalment, desitja que la Marxa Unitària pels Drets Socials sigui un èxit de participació i que les institucions, començant per l’Ajuntament de Vilafranca, n’escolti les reivindicacions.