La CUP es fa present al partit de futbol entre el Principat i Brasil jugat el passat 25 de maig

Eleccions Europees 2004. Els membres de la CUP es van fer presents en el partit de futbol entre les seleccions del Principat i del Brasil. Els nuclis de la CUP i els comitès de suport repartits pel Camp Nou van extendre pancartes en favor dels Països Catalans.

Els membres de la CUP van desenvolupar diversos actes enmarcats dins l'esdeveniment esportiu de la nit del dia 25 de maig. Hi havien representats de moltes CUP dels Països Catalans que amb la seva presència van voler mostrar el suport a les seleccions esportives nacionals i el rebuig a les autonòmiques.

Al gol sud es plantà un estant, hores abans de començar el partit, on es recolliren signatures de suport a les CUP i a la vegada es repartiren per tot el camp octavetes de la CUP. Un cop a l'interior del camp es van visualitzar pancartes repartides per la segona i tercera graderia del camp, tant al gol nord com al gol sud.

Al minut 15 de la primera part, es llançaren octavetes des del sud del camp demanant seleccions esportives catalanes i mostrant el rebuig a les seleccions autonòmiques. El lema va ser ' Ni seleccions Espanyoles ni Principatines; Seleccions dels Països Catalans'

La CUP a la facultat de filologia de València

La CEPC va organitzar un acte el dia 25 de maig o­n es presentà la CUP i el nou projecte envers les eleccions europees i a més explicaren les raons que tenen les CUP per a emplaçar-se en contra l'esborrany de la Constitució Europea.En l'acte, hi destacà la presència de Toni Infante (CUP de València) i va estar presentat per Xavier Pallarés de la CEPC.

Al debat posterior va quedar pales també, que més enllà de la proposta que ens fan de constitució, deuríem de tenir en conte que la gènesis de la Unió Europea ja era una alternativa de la burgesia europea molt lluny de l’idealitzat humanitarisme que pretenen vendre els apologistes europeistes acrítics.

Noticies relacionades:
-Masquefa a la llista de les CUP a les eleccions europees.
-Més d'un miler de persones i més de 40 col•lectius.
-Presentació a Vilafranca del Penedès de la Candidatura Europea de les CUP.
-La CUP aprova a València la llista i el programa per a les europees.