La CUP treballa per impulsar una candidatura àmplia, independentista i d'esquerres.

El passat dissabte 27 de setembre es va celebrar la tercera trobada oberta de la CUP “Juntem-nos i Capgirem Vilafranca” en el marc del procés obert de construcció d'una nova candidatura municipalista a Vilafranca.

La trobada es va iniciar amb una breu presentació de la mateixa, seguit de la presentació d'un document que recull el treball realitzat en les dos trobades anteriors i dels grups de treball. En aquesta presentació es van repassar les propostes més destacades de cada àmbit de treball. El document conté diagnòstics i propostes en àmbits com educació, treball, cultura, salut, joventut, medi ambient i habitatge.

Els diagnòstics i propostes dels grups de treball en cada àmbit seran la base del programa de candidatura. Aquests àmbits de treball es seguiran desenvolupant i ampliant en els propers mesos des d'una comissió de treball especifica, de forma oberta i participativa.

Finalment en la segona part de la trobada, es va debatre sobre una proposta organitzativa i de treball per a construir una candidatura municipal durant els propers mesos. En aquesta proposta organitzativa es definien un seguit de tasques mínimes a fer per muntar una candidatura de forma oberta i participativa.

Així, a partir d'aquesta trobada, continuem treballant per bastir una nova candidatura, perfilar un programa municipal i de govern, preparar comissions de campanya i seguir treballant per la unitat popular, la independència del Països Catalans i la justícia social a Vilafranca.