L'acte central a l'Alt Penedes, reflex de la força col·lectiva de la CUP.

El passat divendres la CUP va celebrar l’acte central de campanya de la CUP a l’Alt Penedès a l’auditori del Vinseu, que es va quedar petit amb l’assistència d’unes 200 persones.

L’acte es va desenvolupar entre actuacions musicals, poemes i les intervencions de candidats de la CUP per Barcelona David Fernández, Quim Arrufat, Llorenç Casanova i Laia Altarriba.

David Fernández, que va farcir el seu discurs de cites, va començar amb una cita de fa 40 anys que ja concloïa que 'no hi haurà alliberament nacional, sense alliberament social' i acusant d'estafadors els que parlen d'independència per tapar la crisi i els que parlen de crisi per tapar la independència. A la CUP parlen de tot i reivindiquem la llibertat política pel poble i també justícia social. No ens creiem CIU, amb aquesta 'sobtada conversió a l'independentisme' la Candidatura d'Unitat Popular agafem el testimoni dels maquis, dels avis i dels nostres pares i mares.