L'empresa d'autobusos Hispano Igualadina amplia els horaris Vilafranca - Barcelona

La companyia d'autobusos Hispano-Igualadina ampliarà els horaris de servei entre Vilafranca del Penedès i Barcelona a partir del 14 de febrer, amb l'objectiu de cobrir d'una manera més eficaç les necessitats dels usuaris. Aquesta decisió és una resposta de l'empresa al centenar de denúncies d'usuaris que van arribar al servei municipal d'atenció al consumidor de Vilafranca. Com que la majoria de les queixes eren d'estudiants que han de fer aquest trajecte diàriament, la companyia ha decidit augmentar els serveis durant el període lectiu en les hores punta. Així doncs, hi haurà un autobús cada deu minuts entre les 6.50 i les 7.20, i un cada quinze minuts entre les 8.00 i les 8.25.

A més, l'empresa ha incrementat el nombre d'autobusos que surten de Barcelona a la tarda afegint-hi dos serveis més que sortiran de Maria Cristina a les 14.40 i a les 19.40. La companyia avisarà de l'ampliació d'horaris mitjançant la distribució de cartells a les parades i estacions i als ajuntaments dels municipis afectats.

www.elpunt.com