L’Esquerra Independentista de l’Alt Penedès presenta l’Assemblea Popular “DESOBEÏM ALT PENEDÈS” per encarar el 9N

Des de fa unes setmanes l’Esquerra Independentista de l’Alt Penedès ha posat en marxa l’Assembla Popular “Desobeïm Alt Penedès” per encarar el 9N. Aquesta assemblea es proposa com a espai de coordinació i decisió al voltant de les campanyes i mobilitzacions que es desenvoluparan a la  comarca des d'avui fins al 9N, i de seguiment dels esdeveniments (canviants de setmana a setmana) a nivell nacional i de com reacciona l'esquerra independentista de la comarca davant d’aquests.

La voluntat és treballar, des dels col·lectius de l'Esquerra Independentista, més d'altres col·lectius i persones que hi vulguin ajudar, en les següents línies de treball:

- Propaganda i sensibilització per a explicar la necessitat de la desobediència com a eina per a la independència i per al canvi polític i social.

- Accions directes per a denunciar aquells que volen segrestar el dret d’autodeterminació del poble català i per a catalitzar el rebuig social a la imposició de la legalitat espanyola.

- També com a espai que gestioni el treball de tots i totes el propi cap de setmana del 9N, tant si s’ha de col∙laborar amb la votació, si aquesta es realitza finalment, com si s’ha de fer una mobilització de protesta.

L'assemblea es presenta a dia d'avui i es reunirà setmanalment en principi fins a la setmana del 9N. Posteriorment es decidirà si segueix o no. Es prenen com a referents les campanyes o espais Desobeïm, Independència per canviar-­ho tot, Esquerres pel Sí-Sí

Ara per ara , ja es començaran a fer diferents feines d'agitació com per exemple encartellar, fer i penjar pancartes, fer murals, pensar accions, per barris o per dies de la setmana coordinades entre Vilafranca i comarca. I estan preparant accions de protesta.

Finalment convoquem a tots i a totes a ajudar-los a fer del 9 de novembre un dia històric al Penedès en el camí de la lluita per la llibertat dels Països Catalans.