Acte final de la campanya per les eleccions europees 2004

Eleccions Europees 2004. El proper divendres 11 de juny, es celebrarà l'acte final de campanya de les CUP. L'acte començarà a les 21h. serà al CAT de la Vila de Gràcia, al Barcelonès ( Travessera de St Antoni, 6 - Barcelona ). En l'acte hi intervindran: Jesús Artiola (Breda- Baix Montseny), Roser Palol (Barcelonès), Pep Comeres (Vic- Osona), Anna Gabriel (Sallent- Bages), Xavier Oca (Sabadell- Vallès Occidental), Guim Pros (St. Cugat- Vallès Occidental) i Gonçal Brabo.

L'acte també comptarà amb les actuacions musicals de: Feliu Ventura (Cantautor), Enric Herrera (Cantautor), Marcel Casellas (Mesclat), Jaume Arnella (Cantautor), Xavier Sarrià (Obrint Pas), Francesc Ribera 'Titot' (Brams i Mesclat).

També volem fer saber, que el local de la CUP de Vilafranca (Carrer Santa Maria, 4) estarà obert durant tota la jornada electoral del dia 13 i que des allà mateix es farà el seguiment de l'escrutini a partir de les 8 del vespre. Animem a tots i totes les vilafranquines a seguir-lo amb nosaltres.

Noticies relacionades:
-Acte de campanya de les CUP a Sabadell.
-Entrevista a Jesús Artiola, cap de llista de la CUP.
-Presentació de la llista europea de la CUP a Ripollet.
-Jesús Artiola, cap de llista de les CUP per les eleccions europees, participa junt amb la resta de partits en la taula rodona organitzada per el CIEMEN.
-La Guàrdia Civil entra en campanya a Barberà del Vallès.
-Sinn Féin: 'Votarem en contra de la constitució europea perquè no acceptarà canvis territorials en els estats membres.
-Debat sobre els Països Catalans a Manresa.
-Inici de la campanya per les Eleccions Europees 2004.
-La CUP es fa present al partit de futbol entre el Principat i Brasil jugat el passat 25 de maig.
-Masquefa a la llista de les CUP a les eleccions europees.
-Més d'un miler de persones i més de 40 col•lectius.
-Presentació a Vilafranca del Penedès de la Candidatura Europea de les CUP.
-La CUP aprova a València la llista i el programa per a les europees.