ASSEMBLEA GENERAL DE LA CUP

El proper dissabte 26 de febrer, la CUP celebrarà la seva Assemblea General amb la voluntat de convocar a tota la militància i simpatitzants, així com totes les persones de la Vila, que vulguin participar del projecte d'unitat popular, en vistes de les properes eleccions municipals convocades pel proper 22 de maig.

Amb aquesta voluntat des de la CUP volem seguir construint i sumant esforços dins del projecte d'unitat popular, des d'una base participativa i comuna, que permeti la consecució d'una alternativa d'esquerres al municipi davant d'una realitat de crisi econòmica i retallades socials, així com treballar per l'emancipació nacional des del municipalisme.

Entre d'altres aspectes, en el transcurs de l'Assemblea es realitzarà una presentació inicial del Programa polític electoral (2011-2015) que s'ha treballat de manera participativa a través dels diferents Punts de Trobada que s'han realitzat al llarg del 2010, per tal que aquest sigui referendat en assemblea. També durant l'Assemblea General s'escolliran les persones que encapçalaran les llistes electorals de la CUP, amb la voluntat d'actuar des de la transparència i la participació col·lectiva. Finalment, es presentaran i debatran aspectes relacionats amb la campanya de la CUP per les properes eleccions municipals.

Fem una crida, doncs, al conjunt de la població de Vilafranca per a treballar o col·laborar en el projecte polític de la CUP i per a participar en aquesta Assemblea General del proper 26 de febrer, a l'Escorxador Municipal de Vilafranca,  que s'iniciarà a les 9 hores del matí i durarà fins a les dues del migdia.