Debats i mobilitzacions contra la precarietat a Vilafranca

El proper dimecres 2 de juny la CUP de Vilafranca ha preparat una xerrada sobre les experiències sindicals i la lluita contra la precarietat, on intervindran un membre de la Intersindical-CSC de la secció sindical de la Grammer (empresa on són la força majoritària), un membre de la Xarxa contra el tancament d´empreses que ens parlarà sobre la lluita que s’està duent a terme contra la deslocalització i tancament d´empreses i un militant d’Endavant (OSAN) que explicarà la campanya que aquesta organització ha dut a terme arreu dels Països Catalans contra la Precarietat.

Per altra banda, Endavant (OSAN) ha convocat una manifestació el proper 5 de juny, a les 19h. a la plaça de la vila de Vilafranca com a final de campanya que aquesta organització ha estat duent a terme en contra de la precarietat. La manifestació de dissabte està recolzada per les CUP de Vilafranca i St.Pere de Riudebitlles, el Col.lectiu Jove, l'Ateneu Popular, URPA , Local Alternatiu de Joves (tots quatre de St. Martí Sarroca), el col.lectiu Poble (Moja), l'Ateneu Popular X , les seccions sindicals de CGT i UGT a ICI Packaging, la Intersindical-CSC de l'Hospital Comarcal, i la Intersindical-CSC a Gramer (poligon St.Pere Molanta).

Accions a Vilafranca durant la campanya 'Capitalisme es precaritat' que ha realitzat Endavant:
- Acció de protesta davant d'un TelePizza.
- Acció de protesta davant d'una Empresa de Treball Temporal.
- Acció de protesta davant d'una immobiliaria.