La CUP aprova a València la llista i el programa per a les europees

Eleccions Europees 2004. Els membres de la Candidatura d'Unitat Popular Jesús Artiola (que encapçalarà la llista), Xavier Oca (membre del Secretariat Nacional de la CUP) i dos membres de la CUP de València, Gonçal Bravo i Màrius Fullana han explicat dissabte, 24 d'abril, a València que en l'Assemblea Nacional Extraordinària de les CUP celebrada a la Societat Coral El Micalet s'ha aprovat el programa electoral i la llista a les eleccions europees del 13 de juny del 2004.

Els eixos del programa són: d'una banda la reivindicació de la independència i el marc nacional de Països Catalans, la construcció de l'Europa dels i les treballadores, i la d'un espai euromediterrani i solidari, per tant, l'oposició a la Constitució Europea.

D'altra banda, la defensa de la terra contra les agressions especulatives, la lluita d'alliberament de gènere i la construcció d'una alternativa política i social a l'actual.