Les CUP de l'Alt Penedès convoquen un debat obert sobre l'articulació de la candidatura per a les eleccions autonòmiques

• L'Assemblea Oberta serà el proper dissabte 31 a les 18h al Casal Popular.
  • La CUP inicia la construcció de la nova candidatura per a les eleccions plebiscitàries amb un procés participatiu engegat a tot Catalunya.

Responent a l'emplaçament llançat per la Crida Constituent i la CUP, diferents organitzacions independentistes, anticapitalistes, ecologistes i municipalistes, es van començar a reunir per estudiar les possibilitats d'articular una proposta política de ruptura amb la intenció d'elaborar una candidatura àmplia per a les properes eleccions autonòmiques. El primer acte públic, fruit d'aquestes trobades, va ser el passat 10 de gener, i convocava sota la consigna «Per la Ruptura».

Després de presentar-se públicament els documents de treball, des d'aquest espai aglutinador s'ha engegat un procés participatiu obert a tota la ciutadania que s'està duent a terme durant les dues últimes setmanes de gener arreu de Catalunya. L'objectiu d'aquesta primera fase de debats oberts és discutir i validar el què seran les bases per decidir el marc polític, el codi ètic, el nom i l'elaboració de les llistes de la nova candidatura.

A l'Alt Penedès, aquest procés participatiu tindrà com a convocatòria principal l'assemblea oberta «Per la Ruptura» que es celebrarà el proper dissabte 31 de gener a les 18h al Casal Popular de Vilafranca, organitzada per diversos nuclis de la CUP a l'Alt Penedès i les diferents organitzacions de l'esquerra independentista.