Neix l'Assemblea de Joves de Gelida

Divendres passat es va presentar en públic la nova Assemblea de Joves de Gelida, constituïda a partir de la voluntat de tirar endavant diferents projectes que donin resposta a les demandes dels joves del municipi.

El Centre Cultural de Gelida va ser l’espai escollit per presentar-se en públic, en un acte en què també es va llegir un manifest en el qual se situa el naixement de l’Assemblea de Joves de Gelida en “les inquietuds mostrades per una part del teixit juvenil gelidenc, i la intenció del mateix d’organitzar un grup de joves d’esperit crític i treballador”, per tirar endavant diferents projectes que satisfassin les necessitats dels joves del municipi. Des de l’assemblea s’assegura que la seva constitució arriba després de constatar que entre els joves s’ha rebut molt favorablement la proposta de crear una entitat d’aquestes característiques.

Els representants de l’AJG expliquen també que degut a que no disposen d’un espai propi on poder desenvolupar els seus projectes, creuen també necessari crear un centre de trobada que alhora serveixi com a espai d’intercanvi d’idees. “Tot i això, entenem que abans de tot és imprescindible configurar una assemblea de joves que estigui suficientment capacitada per encapçalar un compromís d’aquestes magnituds”, afegeixen. Entre els objectius també hi figuren ser una assemblea heterogènia i connectada amb la resta d’entitats juvenils de la comarca.