Pel tancament immediat del Fòrum de les Cultures 2004

Els diferents col•lectius que formen l'Assemblea de Resistència al Fòrum de les cultures 2004 han començat una campanya de firmes per exigir que es tanquin les instal•lacions de forma immediata argumentant que l'esdeveniment ha despertat un important dèficit econòmic i, a sobre, ha estat un fracàs en quant al poc interès que ha despertat a la població.

Els opositors, que han fet un balanç del fòrum davant les mateixes portes del recinte, han insistit en el fet que el Fòrum, la única cosa que representa és la seva operació urbanística especulativa i que els debats que s'hi fan són buits de contingut i no reflecteixen els problemes reals de la ciutat.

L'Assemblea de Resistència al Fòrum també ha denunciat que s'estan pressionant escoles i casals de gent gran perquè visitin el Fòrum degut a la manca d'interès rebut per visitar l'event.

El proper dia 19 de Juny, s'han organitzat diferents actes en contra del certamen i, de moment, ja han presentat el cartell de convocatòria on s'hi identifica clarament Joan Clos, alcalde de Barcelona, amb el president dels Estats Units, George Bush.

També s'han denunciat que la majoria d'empreses que donen suport al Fòrum actúen en contra dels principals temes de l'esdeveniment, o sigui, la pau, la sostenibilitat i la diversitat cultural.

Assemblea de Resistència al Fòrum