Vilafranca acull la cloenda del Correllengua a l’Alt Penedès amb un concert el proper dissabte

A partir de les 11 de la nit al Pavelló Firal actuaran: La Carrau, Domen-Domen i Al-Mayurqa.

Dissabte 30 d'octubre Vilafranca acull l'acte de cloneda del Correllengua a l'Alt Penedès. Durant tota la vesprada podrem sopar amb la coca del Correllengua i begudes de la terra. La festa comptarà amb l’actuació inicial del duet d’acordió i pandereta Domen-Domen que versionaran temes populars.

La Carrau ens presentarà el seu darrer disc Quin Bori Bori on s’hi fusionen ritmes i instruments tradicionals amb el bo i millor de la música actual: sardanes a ritme de calypso, reggae amb soul... Tota una festa!.

Finalment comptarem amb la presència del grup de folc mallorquí Al-Mayurqa que ens farà un recorregut pel folklore popular de Ses Illes més compromès.

Xerrada-col•loqui 'ESPORT I NACIÓ'

Les seleccions nacionals són un referent simbòlic i emocional que tota nació en situació de normalitat branda amb orgull. Catalunya ha dut, i dur encara, una llarga lluita per aconseguir el reconeixement internacional de les seves seleccions nacionals esportives i, d'aquesta manera, poder competir en igualtat de condicions amb la resta de nacions.

L'èxit, fins a aquest moment innegable, de la selecció catalana d'hoquei patins ha aixecat de nou les expectatives d'un reconeixement immediat de la nostra identitat esportiva nacional.

El Correllengua vol apropar-se a aquesta manifestació que, a l'igual que la llengua, ens identifica nacionalment i que, alhora, pateix també les dificultats per veure's reconeguda en la seva plena sobirania.

Sapiguem, doncs, com està l'estat de la qüestió de mans d'un dels responsables que ha treballat des de sempre pel ple reconeixement de les nostres seleccions, ara des de la Generalitat.

Data: Dimecres 27 d'octubre
Lloc: Auditori de l'Escorxador
Hora: A les 8 del vespre

Amb la participació de:

- Rafel Niubò, Secretari General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya.
- Albert Moncusí, president del 'Club Patí Vilafranca'
- Pere Montserrat, president del F.C. Vilafranca